20141202

shalala lala

Idag var Matilda och jag lediga woho så vi drog och simmade till Erikdalsbadet. Sen åt vi sushi som serverades på torris (glömde fota förlåt), vilket såg lite sjukt ut, sen tog vi ikeabussen till Ikea och köpte "diskborstar" d.v.s. diskborstar, dynor, salladsslunga, blockljus och kanske något annat jag inte kommer ihåg. Annashda.

På fredag såg vi Måsen och veckan innan det Jag vill inte dö men jag vill bara inte leva (som jag fortfarande håller på att läsa, inte världens lättsmälta bok, bölar efter varje kapitel så går lite långsamt) på Dramaten. Denna teaterhysteri beror på att det är så sjukt billigt (100 kr för småttingar som oss! Billigare än bio!).  Annat jag gjorde på black friday: blev reklamens offer genom att köpa en glassmaskin lol från Elgiganten för 99 kr?! Imorgon ska jag göra glass! Förra veckan tog jag också mina hepatit A- och B-vaccin, januari närmar sig!

post teater på mix
någon dag var det tydligen "jättedimmigt" så tog en bild på det tydligen

dagens middag :) matilda va kock

Inga kommentarer: