20140807

det va en gng f länge sen

Imorgon börjar min sista sommarjobbsdag weho! Har faktiskt varit jätteproduktivt; jag läste ut min tredje roman igår, har läst Palo Alto av James Franco (på söndag nästa vecka visar de filmen på Stockholm filmfestival) och Kafka på stranden och Norwegian wood av Haruki Murakami. Idag började jag med 1Q84. Men så, imorgon efter en lång arbetsdag kommer jag hem för några timmar, åker iväg till flygfältet och kl. 22:25 landar Emma på Helsinki international airport eller vad de nu ska kalla den nuförtiden. Och på lördag är det flowdag!!!!!
det var en gång


Ok en jobbig grej: mitt minne är fullt på tel :( och så har den (ända sedan jag laddade ner ios 7) blivit jättetrög. Så kommer inte att kunna ta klychiga flow- och landebilder och bilder på Carla :(. Men ska köpa en GULDIG (vrf tycker ingen om den?? töntar) 5S när jag kommer till Sverige igen, när det är, vet ingen.

Inga kommentarer: