20140718

sommarjobb

Min första vecka på mitt fyra veckor långa heltidssommarjobb är över och såhär har det varit: må-to tänkte jag att jag måste komma ihåg att ta med min roman för alla slötimmar när jag har 0 saker att göra (fre kom jag ihåg); min dygnsrytm har blivit tidig :(, vaknar kl. 6, börjar gäspa vid 21; jag har lärt mig vad som är en bra volym på Spoti m.a.a. naturlagen varje gång någon går förbi mitt skrivbord shufflas Sensual seduction, My neck, my back, Bump&grind o.dyl. låtar; vi kommer att vara ca tre st på kontoret nästa vecka och senföljande vecka; på sommaren (vikarietid) kan det komma skumma typer som ska "kolla ventilationen" i lokalen och jag måste vara vaksam för sådana (ehhhh ansvarsstresss??); jag har börjat dricka citronvatten ist f kaffe på morgonen och grönt te ist f kaffe på dagen (känner mig så ren och bra i kropp). Idag efter jobbet gick jag till stranden och på stigen dit låg en liten kattunge och sov och när den märkte mig jamade dem och sprang fram till mig och jag klappade och gosade tills dess ägare kom och tog den :/.
Förra veckan var vi i Finland!:

här e domkyrkan

här e golli hond naw naw naw

här spelar matilda pling plong

här tog mamma en bild på oss i ateneum!

kiasmas roligaste lekrum!!!

sen sa jag hejdå hond :(

ida hade matilda simmat över till tranholmen fr vår strand *skoja* *asg*

cheek hade stavat fel sitt namn årh

kissekissekisse!!!

Inga kommentarer: